Reklamacije

Obavještavaju se potrošači da reklamacije na kupljenu robu u ovoj prodavnici mogu uložiti popunjavanjem reklamacionog lista u toku radnog vremena. Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mjestu gdje je roba kupljena, telefonom na broj 065/77 66 00, pisanim putem na adresu prodavnice u kojoj je robu kupio, elektronskim putem na email eshop@barbosa.ba odnosno na trajnom nosaču zapisa uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

PREUZMITE:

 

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BARBOSA DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Zamjena prodizvoda

Zamjena nije moguća, možete samo vratiti proizvod kojem nije skinuta etiketa i nije korišćen za koji dobijate nazad novac ili napravite novu porudžbenicu na sajtu.